Thursday, November 29, 2007

novi nacin zarade na internetu


Malo sam slušao o čemu webmasteri šaputaju i načuo sam nešto što me jako zainteresiralo... Mada sam masu puta naleteo na oglas svojom složenom kombinacijom keywordsa za search odlučio sam se malo više informisati...

Naime o čemu se radi...Naišao sam na jako zanimljivu stvar koja plaća za surff. Ne to nije još jedna od šema autosurff-a za koji daš neki novac pa ti se kroz surff drugih nekim čudom vrati itd.. Ova se stvar uopće ne bavi time. Zadali su sebi jako veliki cilj u kojem će ja verujem i uspeti, a to je OWN The Internet kako oni kažu. Iako je program još u beta izdanju te još nije skroz u pogonu, a navode da će startovati kroz par nedelja već imaju preko 35 miliona članova. Njihova želja je da se na svakom drugom računalu u svietu nađe njihov pretrazivac tako da bi s time imali preko 80% svetskog tržišta na internetu.

Ludnica od kompanije! Google drži na svojim pretrazivacima 2/3 tržišta a AGLOCO to planira preokrenuti i preuzeti svu dobit. Google za svoje pretrazivace plaća 0,10$ po preteazi, puta nekoliko milja korisnika interneta mislim da vam je jasno koliko se love okrene u jedan dan!! Kako ja ili vi imate koristi od toga?! Jednostavno, Pristupiš kompaniji za dzabe, to možete učiniti ovde, i vi ste svoj šef!!! Šef svoje organizacije! Nema nikoga iznad tebe samo ispod tebe! Jedino iznad tebe ima neko sa jačom organizacijom od tvoje ali ne treba se s time zamarati jer ti uopste ne ugrožava položaj.

AgLoco plaća za provedeno vreme na internetu + uporaba njihovog pretrazivaca. Bez obzira kako do sada surfovali, dali sa yahoo-om, Gopogle-om, Explorerom... uopste nije bitno, jer vi svoje navike ne menjate, pretrazujte internet isto kako ste i do sada pretrazivali samo ćete biti ovaj put plaćeni. Trenutno neznam koliki je vaš profit iz svega toga ali ako je 30-40% onda je JAKO dobro! Da AgLoco plaća0,02$ po satu provedenom na internetu opet je zarada debela.


Pogledao san na njihovom blogu neki već imaju i preko 35000 korisnika ispod sebe. Pa sad da je zarad i 1 cent to je 350$, pa sad ako uzmemo u obzira da u proseku svaki od njh provede 15-ak sati, neki više neki manje, to je onda cca 5250$ na mesec.

No sve u svemu mislim da se nema šta izgubiti nego samo dobiti, boraviš na netu kako si i dosada boravio, nema ulaganja samo dobit.
prosledite na ovaj link pa se uclanite.

No comments: